| سنگ نما | سنگ ورقه اي | خريد سنگ لاشه | سنگ لاشه ورقه اي | بهترين سنگ لاشه | بهترين سنگ نما در اير

۸ بازديد

در انتخاب سنگ نما بايد دقت كرد چراكه نماي ساختمان مهم ترين ركن در بنا و عامل زيبايي آن است. نماي سنگي از پر طرفدار ترين نماها در طول تاريخ بوده است. اما چه سنگ هايي مناسب براي نما باشد؟ سنگ هايي با مقاومت در برابر گرما و سرما و مقاومت فشاري و تراكم بالا به عنوان سنگ نما مورد استفاده قرار ميگيرد. به عنوان مثال سنگ هايي از نوع آذرين، رسوبي با داشتن ويژگي هاي ذكر شده و علاوه بر آن قيمت مناسب و ماندگاري بالا مورد كاربرد در نما مي باشند. سنگ هايي مانند گرانيت و تراورتن و مرمريت مورد استفاده در اين جهت مي باشند
سنگ جعفري استخراج كننده سنگ لاشه، سنگ لاشه ورقه اي، سنگ ورقه اي است. سنگ لاشه انوع مختلفي دارد. بيشترين موارد مصرف سنگ لاشه در صنعت است. اين در حاليست كه سنگ لاشه ورقه اي برخلاف سنگ لاشه در ساختمان سازي كاربرد دارد. اما بايد خاصيت سنگ ها را شناخت و هريك را در جاي خودش به كاربرد.
نما مهم ترين عامل تاثير گذار در زيبايي ساختمان است. سنگ نما بيش ترين تاثير را در زيبايي نما ميگذارد. اما در انتخاب سنگ نما بايد دقت كرد. ضابطه ۷۱۴ امور فني و اجرايي، الزاماتي را در رابطه با سنگ نما تعيين كرده كه جلوتر به آن ميپردازيم.
سنگ جعفري ارائه كننده انواع سنگ نما مي باشد. بايد توجه كرد سنگ نما بايد با توجه به شرايط آب و هوايي و جوي تعيين گردد..
سنگ لاشه ورقه اي با ضخامت ۵ سانتي متر كه به همان شكلي كه از معدن استخراج مي شوند و با هنر سنگ تراش و با چكش و قلم به ضخامت مورد نظر مي رسد. بر عكس سنگ لاشه كه در صنعت كاربرد دارد سنگ لاشه ورقه اي در ساختمان سازي و سنگ فرش كاربرد بسياري دارد..
استفاده از سنگ نماي خوب چه مزايايي را به دنبال دارد؟ اگر براي خريد سنگ نما به دنبال جنس باكيفيت هستيد بايد ابتدا با انواع سنگ نما آشنا شويد. انواع سنگ نما شامل موارد زير است:

سنگ گرانيت
سنگ مرمر
سنگ تراورتن
سنگ مرمريت
سنگ سنداستون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.